Troskmobil

Troskmobil
Troskmobil

vineri, 7 noiembrie 2008

Cine este troskmobil?

Buuoonnn....Sa incepem.
Eu sunt troskmobil.... Sunt un automobil....Nu conteaza marca , nu conteaza caracteristicile tehnice si nu conteaza ce culoare am....Eu sufar , ma bucur , plang , rad , ma imbolnavesc , ma enervez , sunt binedispus , de cele mai multe ori prost dispus , ma enervez iarasi , nu iubesc , ma enervez , bine hai poate odata mi-au stralucit oglinzile si geamurile si mi-a murit motorul cand am vazut o gagica marca "smart" stiti voi...alea micute..cu formele alea ahhhh .....dar atractia nu a fost reciproca..pentru ca posesorul meu nu m-a spalat de ceva timp si eram murdar .... si urat ..nu vreau sa imi mai amintesc cum aratam in ziua aceea , ma enervez....si a DA ...ma ENERVEZ!
Daca nu v-ati dat seama pana acum , majoritatea timpului sunt nervos , acesta fiind si motivul pentru care a luat fiinta acest blog , si anume in urma unei discutii intre mine si posesorul meu care a fost cam asa :
" - Ba pula vreau blog !
- Ce-ai patit ma?Cum adica vrei blog?Ce vrei sa scrii pe el?De fapt...CUM vrei sa scrii?!?!
- Pai fii atent....Scrii tu pentru mine ..si eu iti povestesc ce patesc eu in fiecare zii , ce ma deranjeaza , ce mi se pare amuzant , stii tu.... cui vreau sa ii redefinesc arborele genealogic , intelegi tu...
-Bine ba troskmobilule ....O facem.Cred ca lumea ar fi curioasa sa stie cum gandeste o masina !"

Si uite asa l-am fraierit pe prost sa scrie pentru mine .


Niciun comentariu: